II. třída – 1. blok téma "Začarovaná třída": Prožitkový program byl zaměřen na upevňování přátelských vztahů v třídním kolektivu a uvědomění si svých vlastností. Třída výborně spolupracovala, byla aktivní a okamžitě reagovala na zadání jakéhokoliv úkolu. Děti byly při kresbě soustředěné a pečlivé, což bych chtěla především vyzdvihnout. Ve druhé hodině byly trošičku hlučné, ovšem i tak výborně, jako kolektiv, reagovali. Dle jejich zpětných vazeb bylo zřejmé, že se jim beseda líbila a také si něco odnesli.
III. A třída – 1. blok téma "Kouzelná slovíčka": Prožitkový program byl zaměřen na rozvoj komunikačních dovedností, řešení konfliktních situací a dosažení kompromisu za použití modelové situace a slušného chování. Třída spolupracovala, byla aktivní, program je zaujal. Dokázali se domluvit, modelovou situaci všichni zvládli, pravidla dodržovali. Dokážou si pomáhat, omluvit se. Ve třídě byl chlapec, který si v jednu chvíli odsedl mimo námi vytvořený kruh, po chvilce se do programu vrátil a spolupracoval až do konce. Dle jejich zpětných vazeb se jim program líbil.
III. B třída – 1. blok téma "Kouzelná slovíčka": Prožitkový program byla zaměřen na rozvoj komunikačních dovedností, řešení konfliktních situací a dosažení kompromisu za použití modelové situace a slušného chování. Žáci byli aktivní, navzájem spolupracovali, nehádali se, pravidla dodržovali. Modelovou situaci všichni zvládli, zapojili se, program je zaujal, dle jejich zpětných vazeb se jim program velice líbil.
IV. třída – 1. blok téma "Žalování a pomluvy": Prožitkový program byl zaměřen na toleranci a upevňování přátelských vztahů v třídním kolektivu. Třída výborně spolupracovala, byla klidná a soustředěná. Líbilo se mi, že i když bylo téma těžké a částečně choulostivé (každý z žáků se měl zamyslet nad tím, co se jim v kolektivu líbí a co naopak ne), všichni pracovali svědomitě. Líbilo se mi, že byli žáci aktivní, ale zároveň ukáznění a navzájem si naslouchali. Dle jejich zpětných vazeb se žákům beseda líbila.
V. třída – 1. blok téma "Individuality": Prožitkový program byl určen k rozpoznání kvalit a schopností žáků, podpoře individualit a zdravé sebeúcty, stejně jako uznání a uplatnění ve třídě. Obecně lze říci, že třída byla spolupracující a maximálně soudržná. Žáci dostali prostor pojmenovat své charakteristiky, stejně tak charakteristiky svých spolužáků pro uvědomění si vlastních individualit. Byla použita technika "tajných voleb". Žáci drží pospolu, uvědomují si, že jsou na "stejné lodi". Se třídou se pracovalo velmi dobře, žáci nemyslí pouze každý sám na sebe, ale že jsou důležití pro kolektiv. Třída přátelská, spolupracující, shledávám vysokou míru tolerance a upevnění přátelských vztahů. Žáci byli pracovití, pečliví, téma je zaujalo.